2010年9月24日星期五

台北之旅‧3/9


經歷兩天瘋狂血拚, 忽然擔心隨後兩天的行程. 考慮到時間及體力, 決定取消原定到關渡的十三行博物館. 但先要祭五臟廟...




台北車站著名的鐵路便當!



份量剛剛好, 食得好滋味!



上午不去關渡, 改到市政府站的誠品信義旗艦店. 如果誠品敦南像商場, 誠品信義就活脫脫是一個百貨公司. 「食」和「看」完全滿足讀者和遊客的需要, 再加上無數精品店, 花一天的時間去逛, 絕非誇張. 下午打算到淡水一遊, 誠品信義只是「草草」待了三個多小時而已.




由市政府到淡水, 只需半小時. 烈日當空!



淡水大街, 由這裡開始




吃不到『豪大大雞排』, 唯有嚐嚐『繼光香香雞』(結果我吃了兩次)





一個人, 睇得唔食得 (因兩個月前患痛風, 不能吃豆製食品)


竹器一籮筐




海岸對面, 萬里無雲




懷舊創意糖果糕餅



猜香港某女名人名字. 提示: 只差一點...





熱到男人都膝縮在女友懷內



同場加映: 淡水貓貓











在淡水沒有怎樣買東西. 醒起自己不夠衣服穿, 便買了一件中國式上衫, 是意外驚喜.



未看淡水日落, 便急急趕回旅館, 再到忠孝敦南. 是夜相約了在Facebook認識的台灣網友Miciolina (右) 和Echo (中) 在火鍋店晚飯,初次見面, 暢談甚歡 (盡力發揮蹩腳的普通話!) . 是次台北之旅, 我沒有買當地的電話咭, 與Miciolina 全程以SMS短訊聯絡, 十分刺激.

2 則留言:

Sonia 說...

我上次都係. 講左一世人夾埋講過咁多ge國語.....

瘋膏 說...

好好天。我食嗰個香酥雞有冇骨? 我食嗰間有, 好唔過癮。