2009年12月25日星期五

二刻拍案驚奇


跟《三槍拍案驚奇》沒有任何關係. 書是母親留下來的, 只有《二刻拍案驚奇》. 沒有《初刻拍案驚奇》. 台灣世界書局於民國五十八年出版, 即1969年. 世界書局網站可以訂購《二刻拍案驚奇》, 但肯定不是這個版本.


封面


封底

9 則留言:

wing 說...

可否簡單地介紹書的內容?

Agnes Tse 說...

哈哈... 其實我冇睇過呀><. 應該係藉離奇故事, 勸人行善之類.

匿名 說...

我係歷史狂徒呀,又要用匿名先掂。

凌幪初係明朝末年的小說家,又係當年考狀元不中而流落民間做說書佬,佢的小說著作都幾鬼豐富。當闖王李自成攻陷北京,明朝滅亡,佢拒絕投降而自殺身亡。

明朝的小說,比較大膽,利用小說人物來諷刺時政之黑暗。

匿名 說...

我係歷史狂徒呀,又要用匿名先掂 (嗱,以後我寫呢部唔好嫌煩,因為驗證碼好煩,明啱都話錯)


我有一部台灣世界書局重印的《梁啟超年譜初稿》,另一間在台灣歷史悠久,專門將1949年前大陸古書重印的,就是台灣商務印書館,我去過台北重慶南路總行,嘩,去個度半日都唔夠喉。另外一間,好似已經執咗,係台灣中華書局。還有幾間,如成文、新文豐、文海。

wing 說...

明白.不好意思.

Agnes Tse 說...

wing: never mind!

狂徒: 多謝提供資料!

易堯文 說...

我都有世界書局既《聊齋誌異》,但唔知邊個買返黎先離奇。宜家要睇返世界書局既書,恐怕都要係圖書館。

歷史狂徒 說...

我還有一本台灣世界書局50年代出版的《高中本國史》,已經發晒黃,兼且甩皮用骨,睇完要立即洗手,唔係痕到跳舞

歷史狂徒 說...

當時世界書局發行人吳開先,長期在中國民黨上海市黨部擔任工作,抗戰期間,在重慶遙控在國民黨在上海的黨政軍工作,抗戰勝利後,出任上海市社會局長。1949年,去了台灣,出任世界書局發行人。