2010年2月13日星期六

全度妍X李政宰


當年韓流襲港, 其中最喜歡的是李政宰 (《觸不到的戀人》) 和全度妍 (《快樂到死》, 《求偶一支公》. 前者有型, 後者有戲. 當時好希望兩位演員能夠有機會合作. (另一個假想是全度妍跟《愛情倒後鏡》的李誠宰合作) 全度妍幾乎每年都有作品, 愈勝愈勇. 李政宰近年水準不穩, 也沒拍過甚麼突出的作品. 事隔多年, 兩位演員如我所想地奇蹟碰頭.

去年得悉金綺泳《下女》要重拍, 不禁皺眉. 重拍通常沒有好下場, 更何況是經典電影? 《下女》更是劃時代的異色作. 邊個咁夠膽先?

報導永遠要列出『全度妍全裸』的字眼. 唉, 講到全度妍好像只有脫光這下絕招. 據說重拍版李政宰也要赤身上陣. 既然是『星星相惜』, 那麼, 我等便期待新版《下女》及 全度妍X李政宰的合作吧!

6 則留言:

gar~* 說...

連劇照也出來了!!
希望不只有裸體這賣點~

Agnes Tse 說...

Garrick: 在華文傳媒眼中, 全度妍演戲等同裸體. 都不知是福是禍.

Unknown 說...

D 記者好多都無睇過下女, 都唔曉用其他角度報呢單野!

Agnes Tse 說...

李卓倫: 你話慘唔慘? 堂堂康城影后, 淪為A片女星.

所以本地傳媒一報國際影展消息, 講到邊個邊個有機會競逐影帝影后. 不自量力, 無眼睇矣!

歌唱魂 說...

影院的韓流差不多完全退下了很多年﹐可惜。
只剩電視娛樂新聞常見那些勁歌熱舞小白臉。

很喜歡全度研但不懂得密陽。寧願看煽情的你是我的生命(名字已經不肯定有沒有記錯﹐總之係她染了愛滋﹐深愛大隻佬丈夫那套)。或者看記憶中的風琴那個她。那套雙妹烈女狂奔式的都幾深印象。
我不喜歡李政宰的﹐韓星我都係偏好D佬﹐如崔民植。初時一定係韓石圭啦。
就是靚仔﹐我會喜李秉憲較多。最唔中意那型是張東健﹗

打這幾隻字仔發覺我已經忘記了大部份韓星與韓國電影名字﹐要google確認。

Agnes Tse 說...

我都唔鍾意張東健, 純粹覺得佢演技無過人之處. (而且佢個樣都幾似我一位極之討厭既同事. 哈哈!)