2010年1月11日星期一

新世紀侏羅異型


想當年《侏羅紀公園》(Jurassic Park, 1993) 一出, 大大改變香港人的粵語運用模式. 手到拿來, 侏羅紀成為熱爆keywords: 什麼侏羅紀公廁、侏羅紀公關... 不知是誰硬要讀成『侏囉紀』, 認真核突, 地質學及考古學者恐怕要掉眼淚.

《侏羅紀》由九三年面世開始, 玩到九七, 連《國產零零漆》都要提及中共遺失恐龍頭骨 (從此下落不明) , 那金槍人司令更惡攪地介紹: 『我地中國呢條 (恐龍) 一定唔會 (像《侏羅紀公園》的壞恐龍般四處咬人) !』.

《侏羅紀公園》個個必睇, 香港票房達到六千萬. 我跟父親在『屯門巴倫紐』戲院看《侏羅紀公園》 (全稱『屯門巴黎倫敦紐約』, 以戲票極便宜聞名. 近年有米蘭加盟) . 記得當時全場觀眾 (包括我) 嚇到嘩嘩聲, 俾足反應, 真係好勁!

《侏羅紀公園》在香港上映時, OK便利店曾經出售Kenner出品的『侏羅紀玩具』. 剪報日期: 1993年7月4日.

4 則留言:

瘋膏 說...

乜原來咁多年前, 真係唔講唔記得...

Agnes Tse 說...

時光飛逝!

TT 說...

多謝你你分享, 勾起好多回憶。記得嗰時放暑假返香港同舊同學睇, 響沙田UA(果時好似仲係叫UA6), 有一幕嚇到跌左桶爆谷落地, 冇左一半!

Agnes Tse 說...

TT騰: WELCOME!