2009年3月27日星期五

「陰容宛在」


幾千蚊一個名牌手袋, 孝奉先人只須數十元正...



冥府旅行團?


人類真係腐敗, 走左仲要貪戀名牌!



視像電話,可以睇到冥府?



像真度極高, 可惜沒有附上插孔!



請問可以fax去邊...?



比科學牛河更正... (M字設計認真抵死!)



連燈泡同插頭都有...


落到下面做世界?



連酥皮蛋撻都有, 問你服未?

更多...

6 則留言:

gar~* 說...

有d燒成枱麻將+麻將燈+三隻麻將腳, 燒妹仔呀, 車仔呀. 馬仔呀呢d就唔駛講~ 唉, 人都去o左, 點解唔可以一束鮮花表心意?

Sam 說...

Agnes:我有日喺黃大仙大成街街市見到有紙紮回鄉咭,我O晒咀,莫非死左都要北上,咁大陸都真係好猛吓。

Gar~*:我都見過成枱麻將+麻將燈+三隻麻將腳,但係先人個位嗰副牌仲要係十三么成牌等食,其餘三件羊鼓就成手爛牌聽輸。

Agnes Tse 說...

Sam: 你話果副"九龍城黃大仙", 幾時有呀?!

Garrick: 一束花都省左去算. 人到有心就得.

易堯文 說...

我發覺好似落黃泉嘆得比上天堂仲要好,查實向先人致敬,駛唔駛出動LV+IPOD+麻雀檯,最重要是心意。

Agnes Tse 說...

紙紮世界花多眼亂, 完全反映香港人的物質需求.

另一方面, 我頗欣賞紙紮工匠夠創意.

Sam 說...

我呢個weekend會出佐敦,星期日搵你食飯交俾你。

仲有一段好消息:

廣管局指電台主持用語粗俗

(明報)3月30日 星期一 17:10

廣播事務管理局表示,商台節目「在晴朗的一天出發」有主持人在一月曾使用過分粗俗的用語。

在三月二十一日的會議上,廣管局審議了三個個案,其中一個是關於雷霆881商業一台在一月二十二日、二十三日、三十日及二月二日早上六時至十時播放的電台節目「在晴朗的一天出發」,節目討論一宗涉及地政總署在大澳砍伐鳳凰木的事件。大部分投訴人不滿一月二十二日播出的一輯,投訴的主要內容如下:

(a)節目主持人黃永任意和過分使用粗俗、粗鄙及具有辱罵成分的語言羞辱一名政府人員。主持人作出無理的指稱及毫無根據的指控,其言論對有關人員不公平,並具有侮辱成分;

(b)節目主持人威脅在該名人員的辦公室門外張貼鳳凰木的訃文,言論使人驚恐、具恐嚇成份和令人不安;

(c)節目主持人不負責任地使用及濫用公眾大氣電波;

(d)節目對社會、兒童及青少年有不良影響。

廣管局向商業電台發出勸諭,促請嚴格遵守《電台業務守則-節目標準》的相關規定。

Sam按:爽嗎?