2008年10月22日星期三

時光隧道速速現形!



居然在youtube找到たいむとらぶるトンデケマン!》(Time Travel Tondekeman) 的opening. 這套和魔神英雄傳》、魔動王》同期的動畫, 名氣遠遠比不上前兩者 (更離奇是這套動畫在菲律賓極其受落, 是菲律賓首齣引入的日本卡通片集) . 八十年代Sunrise Production名動一時 (總之是蘆田豐雄做人物設計就OK), 作品水準可觀, 《たいむとらぶるトンデケマン!》其實不會差得太遠.

當時, 只要兒童周刊會報導, 就有人看. 只可惜這套攪笑動畫, 竟被弱台亞視買下播映, 更名為時光茶煲》. 名氣收視─淒美到極.

那時候, 因為是下午校, 只可以有一集沒一集的收看, 全憑升上中學的姐姐口述每集內容. 更勞煩她將最終回錄在錄音帶上. 沒錯! 是錄音帶, 只有聲音沒有畫面.

故事大綱在opening可見七八成. 日本小學生得到一個能夠製造時光隧道的茶煲 (茶煲識講野!) , 誤打誤撞回到中世紀的巴格達 (伊拉克首都), 認識了一對頭腦簡單的王子公主. 鄰國皇帝命令肥部下去捉拿公主做老婆,
時光茶煲( 話明係茶煲, 梗係trouble) 卻落入肥部下手上, 從此多事...

時光茶煲》的結局草率, 應該是爛尾. Sunrise力谷魔神英雄傳》(小時候的賣飛佛) , 又怎會顧得掂這套二線作品?

2 則留言:

匿名 說...

嘩,你講的呢幾套卡通都係我細個的FAVOURITE>..我又係全部都有睇架...但其實,我而家諗番就好好奇,唔知多唔多女仔鍾意睇呢...(因為家陣D 男仔卡通,通常都係男仔睇多...但我細個就好鍾意睇呢D 熱血卡通...同埋呢D 卡通好多時都好好笑)

Agnes Tse 說...

匿名san, 下次不妨留名, 至少俾我知道係邊個嘛.

我覺得女仔都會鍾意睇男仔卡通. 細個好恨睇聖矢, 半夜三更睇到半集已經開心到彈起. 仲記得約91年期間, 無線星期六深夜時段係選播一d"成人"動畫....有幾成人者? 城市獵人同橙路囉!