2007年8月31日星期五

魔女扮o野宅急便


從前收藏了一些舊玩具剪報, 當中包括這一張《魔女宅急便》宣傳活動的剪報. 時年乃1989年, 當時筆者是小學四年級學生. 剪報保存得很好, 報上的字, 仍清晰可見.

小學生常作無聊舉動. 拙劣提上「琪琪」兩字, 琪琪那雙鞋被我用木顏色筆塗過, 竟然不褪色.

當年我一定不會參加這樣的比賽啦, 自己有自知之明! 只是今天再細看剪報, 忽發奇想: 這個比賽有誰會參加呢? 猶記得, 入選者的頭像都刊登在報紙廣告上, 但賽果如何, 就不得而知了.

這種綽頭宣傳都幾令我「骨痺」, 倘若今時今日舉行, 只會當cosplay, 實俾人笑餐死.

表格上要填上「擅長」一欄, 有甚麼擅長...飛天循地? 當年我在想: 唔飛唔似琪琪喎...

2 則留言:

gar~* 說...

其實細細個扮乜都唔會太難睇, 都無乜話cosplay唔cosplay咁專門~ 話時話魔女宅急便我只睇過一次, 都唔係好記得細節了...

aulina 說...

估唔到你唔細得我幾多咋喎...