2008年4月3日星期四

SRK歌舞

欲罷不能! 再來...SRK和Ashiwarya Rai在《Shakti》(2001)的客串歌舞, 明符其實的喧賓奪主:





經典得連Lux香皂廣告都要翻炒這首《Ishq Kameena》







印度版"夢斷城西"《Josh》(2000) , SRK和Ashiwarya Rai飾演兄妹






《Kabhi Khushi Kabhie Gham》(K3G, 2001), 校長Amitabh Bachchan和SRK組父子檔, 聯同Rani Mukherjee/Kajol載歌載舞





《Kal Ho Na Ho》的《Maahi Ve》, SRK慶祝Saif Ali Khan和Priety Zinta訂婚





《Kal Ho Na Ho》, SRK大唱"Pretty Woman"




《Asoka》(阿育王, 2001) , SRK與Kareena Kapoor湖上舞




《Anjaam》(1994), 嚴格來說這段沒有SRK的歌舞, 倒是他對Madhuri Dixit一見鍾情(請看SRK的眼神!), 無奈伊人心有所屬. SRK在90年代初仍舊飾演反派, 在《Anjaam》中他為了得到Madhuri Dixit, 攪到對方雞毛鴨血.

4 則留言:

Kobie 說...

Madhuri 當時仍未發胖,腰部仍很結實,線條都不錯,只是後來真的胖得厲害,不過現在生產後總算收身成功。

grace 說...

94年既SRK很樣衰哦...都係而家好得多, 可謂愈老愈有型.

"阿育王"同"k3g"買左未睇; 《Kal Ho Na Ho》好似幾得意, 故事大概講咩呢??

Agnes Tse 說...

《Kal Ho Na Ho》係一個NRI故事. 講Srk, Priety Zinta同Saif Ali Khan三角戀, 但Srk退出, 因為佢有不治之症...

Agnes Tse 說...

Madhuri Dixit其實已經唔可以好似全盛期Ash咁窈窕(咁作比較其實好唔公平). 當年睇Devdas覺得乜佢咁肥, 原來係懷孕三月, 但好明顯手臂肚腩已經出哂睇. 果套Dil To Pagal Hai一睇佢就大件事, 仲要安排佢穿褲唔著裙, 擺明係整蠱.