2008年4月24日星期四

自插一目 (第一回)

網主眼睛受傷, 休息數天後回來. 事件經過, 留待傷癒復出解釋. 關心者切要關心, 網主需要你們的安慰.

謝謝各位連日來的關心, 我的視力已恢復九成. 各位定必想知道我眼睛受傷的緣由. 就讓我親自解開謎團...

事情由上星期二開始. 跟平日一樣如常上班, 步行返回公司. 經過西港城某光線昏暗角處, 大概是想用手撥撥頭髮, 豈料力度過猛, 右手食指竟然直插右眼!!!

只見右眼視線漆黑一片, 我掩著右眼慘叫 (周圍的人當然沒有理會). 淚水一下子湧出來, 停不了. 右眼劇痛, 叫我無法睜開眼睛.

這時候, 沒有人能夠幫到我, 只好掩著傷眼回避一下. 我心想: 這下子慘了, 肯定不能上班了! (最叫我心煩是某同事辭職, 我必須頂替部份重要工作) 忍著痛, 打電話告訴家姐, 我自戮右眼.....

Call救兵都無用, 她人在屯門, 我在上環. 怎辦? 她勸我看醫生, 不要上班了. 我實在太痛, 先快快找個診所判症, 之後再決定下一步. 於是, 我掩著右眼, 一把眼淚、一把鼻涕, 摸向干諾道西的方向....

以半盲狀態 (我有600-700度近視, 另加散光) 走向診所位置, 對我來說已是萬幸. 可是, 時間才九時正, 我需待到九時半, 診所才開門. 在大廈門口, 像個不見得光、「好頂癮」的癮君子....

診所只是普通診所, 但收費廉宜, 吸引很多老人家幫襯. 櫃台護士態度惡劣, 街知巷聞. 但這個時候, 我哪有心思理會她? 不消一刻, 醫生便召見我...

雖然診所醫生不是眼科醫生, 但他也立即判斷我是角膜刮傷. 他盡人事給了些消腫藥和眼藥水給我, 吩咐我要休閒兩天, 如果情況再轉壞, 就要看眼科醫生...

如是者...攀山涉水, 卒之等到快車"加鞭"回家. 全程以外套蒙頭. 然而右眼連帶影響了左眼的視力, 加上對光線強烈敏感, 視力和焦距等同零. 當右眼球稍微移動, 產生不明的刺痛, 令我痛苦難忍. 孤立無援的我, 在空屋悲嗚哀號.....

欲知後事如何, 請看下回分解!

11 則留言:

匿名 說...

希望你早日康復!

gar~* 說...

祝早日康復!!!

Eric Spanner 說...

:OOOOO

//bless

匿名 說...

祝早日康復!

aulina 說...

保重呀你!

grace 說...

而家冇大礙嗎???
wish you get well soon.

mysimplelife 說...

嘩! 發生左乜野事? 保重呀~

Lili Marleen 說...

無事呀嘛? 祝早日康復!

匿名 說...

wow... 我呢輪都係成日隻眼有事. 前排(hkiff前一日)係唔知咩事唔知點樣, 隻左眼突然好痛一吓... 洗完頭一望鏡, 吓, 眼白有血嘅... 嚇死. 只係微絲血管爆. 不過我都翌日睇完family doc再睇專科.
(然後前兩星期左眼第二次生眼瘡!)

小心呀!

Kobie 說...

大家都要小心,
難道看戲多都會出事?
我上次和你睇完印片片之後,
在地鐵上一直有個女人望住我,
我都唔知咩事,
到返到屋企至知我左眼眼白全紅了,
原本微絲血管爆了,
在睇戲時我卒過隻眼,
唔小心指甲刮親隻眼,
感覺有少少痛,
不過過了幾天就無事了.

Agnes Tse 說...

同睇戲絕對無關. 純粹是意外.