2008年3月5日星期三

山小姐不出山

Lauryn Hill自98年《The Miseducation of Lauryn Hill》後潛伏多時, 期間推出的《MTV Unplugged 2.0》故意實而不華, 碟名卻趕走不少樂迷, Lauryn Hill消失於樂壇, 寧可去湊仔. Hip Hop和Rap當道, 新人輩出, 但當中又有幾個好像Lauryn Hill一樣, 一碟定江山 (拿了四個格林美獎), 從此升上神檯?


Lauryn Hill是Hip Hop界女神, 絕對說得通, 就連Neo-Soul女王Alicia Keys對她亦衷心折服. 只是為什麼Lauryn Hill要閉關不理世事? 連官方網站也只是沿用《MTV Unplugged 2.0》的封面照. 是因為《The Miseducation of Lauryn Hill》太成功, 所以不敢再下一乘, 還是因為討厭娛樂界, 而選擇遠離, 忙她的人權運動? Lauryn Hill很快又會成為第五任母親 (!), 似乎仍然無心戀戰.

格林美新人獎得主, 大部份後來都紅不起 (除了近年的Alicia Keys和Christina Aguilera), 似乎都受到神秘魔咒所影響. Lauryn Hill紅得起有餘, 又好像心高氣傲. 熟悉美國文化的友人說Lauryn Hill言論偏激, 甚至講過不喜歡亞裔人士買她的唱片!





當年買下《The Miseducation of Lauryn Hill》, 純粹因為看到雜誌熱捧此碟, 才買下來聽聽. 旋律OK, 但這麼多年來其實都不太明白她的歌詞.

最新推出的《Ms.Hill》, 一看便知道是新曲加精選. 唱片封套奇醜無比. 山小姐做乜事攪到提唔起勁? 如肯出山, 莫講幾支歌, 幫人寫歌都可以囉獎囉到手軟啦.

5 則留言:

gar~* 說...

其實我又唔介意佢等好耐先出碟~ 依家好多創作人問題都係出品太多搞到濫晒~ 好似新樂隊咁, 開頭第一隻碟好聽, 再出第二三隻已經跌晒watt~ 我呢一兩年來多數都係買d再版o既舊碟, 好少買新碟了~

格霖 說...

RollingStone幾年前有篇article講過。
其實Lauryn Hill音樂才華好有限,Fugees時代靠男朋友Wyclef Jean(同Pras),個人大碟靠監製等,所以Unplugged一碟被人批評佢露餡喇,原來無料到。

佢同老爺Bob Marley「合唱」隻Turn Your Lights Down Low好正架。

匿名 說...

難怪前兩年The Fugees重組. 多謝你講我知.

匿名 說...

同意格霖兄嘅講法,Lauryn Hill並非唱開R&B或者soul,好難做到唱家班;始終,唔係所有非洲裔歌手都一定曉唱歌,等如並非所有巴西人踢波都咁叻。

再者,既然人地開到口話唔鍾意亞洲人聽佢d歌,咁我地亦無謂同人死纏爛打呀;Lauryn Hill嘅呢番言論,證明種族歧視呢家野真係無分國界,人人都可以玩。

Agnes Tse 說...

Sam, 留多d comment啦! 我需要你呢種顧問呀:)