2008年5月3日星期六

電影節賽後檢討

觀影多年, 今屆總算以較平淡的心態看電影.

最驚喜: 《如果愛‧在寶萊塢》 (Om Shanti Om)

驚喜是這麼多人欣賞、這麼多人讚嘆、更驚喜的是自己寫的「逐個捉」更被多位網民引薦, 深感光榮. 無法忘記在文化中心大銀幕看到《Dhoom Taana》的場面氣派、《Deewangi Deewangi》群星拱照、《Dare-E-Disco》 Shah Rukh Khan出水芙蓉啊!


最失望: 《鐵木真》(Mongol), 《闔家怪》 (Off Monster Mode)


其實.....看後沒有太大感受, 無feel才叫人失望


最有難度: 《林賽安德遜永不言悔》 (Never Apologize)


在全無字幕的情況下, 單靠雙耳...!


最遺憾: 《牯嶺街少年殺人事件》

當日身體不適, 緣慳一面

最期待: 《海灘的一天》

各位影迷留意, Fortune Star大有可能推出DVD

1 則留言:

gar~* 說...

其實電影節睇咁多套, 真係好鍾意o既只係十套之內, 而且都係d知名導演o既作品~
我自己最大驚喜反而係廣木隆一o個套"消失的光陰", 另外套 "Eat, for This is My Body"都幾有趣, 但係我o個日遲到 (就係睇完 "Never Apologize" 趕去!), miss o左套戲開頭o個個 (篇篇影評都講o既) 直昇機shot, 可惜!!