2009年8月22日星期六

瘦虎肥龍爭霸戰‧四

隔日沒有更新蜜柑和Ding Ding的情報, 因為連主人我都掛了下來. 很久都沒有病得這樣厲害, 手軟腳軟, 連兩小寶掀起的夜間惡鬥都無力阻止.

星期五晚簡直無攪好訓, 一來全身發滾, 滴汗不出, 二來蜜柑和Ding Ding終於展開正面衝突, 全晚不停聽到他們連聲尖叫. 早上起來, 發現到處都是貓砂, 書房更是打到連貓屎都飛出來.

Ding Ding全日躲在床下底, 繼續過其伏哩哩生涯. 蜜柑好想跟Ding Ding做個friend, 鼻仔粉紅 (表示心情極好), 但Ding Ding「妖胡」一輪後, 蜜柑非常無癮, 鼻頭迅速轉為蒼白.


蜜柑? Ding Ding?



幾經辛苦拍到的Ding Ding「特寫」




做乜咁唔老黎?



嘴渺渺, 女仔果然唔易服侍



至於蜜柑先生呢....




唔理咁多, 訓番覺養精蓄銳先!


P.S. 畜牲果然是畜牲, 蜜柑竟然大模斯樣在Ding Ding砂盤內小解! 投降!

4 則留言:

匿名 說...

蜜柑四蹄踏雪好易分辨!

The inner space

gar~* 說...

保重身體~!
希望兩貓可以早日成為朋友, 攬住一齊打貓餅訓覺~

匿名 說...

要預防猪流感,以防傳染給貓貓,帶它們去街街會否有助它們互相友好?

Agnes Tse 說...

幾個主人輪流病, 一隻貓唔肯出床下底, 一隻唔肯上街....互相友好, 大約在冬季!